Στο Δημοτικό Συμβούλιο της  27-1-2015, η Μ. Διακολιού, ως δημοτική σύμβουλος της παράταξης Ενότητα, Ανατροπή & Έργο για το Μαρούσι, σε συνέχεια προηγούμενης ερώτησής της και σε συνεργασία με τον  Περιβαλλοντικό Σύλλογο Κέντρου «Η ΚΑΣΤΑΛΙΑ», υπέβαλε τα εξής ερωτήματα:

«Σε συνέχεια των ερωτημάτων που έχω ήδη θέσει και εγώ αλλά και ο Περιβαλλοντικό Σύλλογος Κέντρου «Η ΚΑΣΤΑΛΙΑ», και επ’ αφορμή της αλλαγής υπευθύνου για τη δημοτική συγκοινωνία, επαναφέρω τα ερωτήματα τα οποία έχουν ήδη τεθεί και κάποια νέα:

Υπενθυμίζω ότι στην ερώτησή μου κατά το Δημοτικό Συμβούλιο της 14ης  Οκτωβρίου 2014 ζήτησα πέραν των υπολοίπων και συγκριτικά στοιχεία των τελευταίων ετών αναφορικά α) με τις περικοπές των δρομολογίων και τη μελέτη επί της οποίας αυτές οι περικοπές στηρίχθηκαν, β) με τους προϋπολογισμούς συντήρησης των λεωφορείων και γ) με τα προϋπολογιζόμενα ποσά στη δημοτική συγκοινωνία, τα οποία δεν μου παρασχέθηκαν έως σήμερα.

Είναι σαφές ότι δεν αρκεί η αύξηση των δρομολογίων για την εξυπηρέτηση των δημοτών, αλλά απαιτείται τα οχήματα να είναι σύγχρονης τεχνολογίας, χωρίς ελλείψεις στο χώρο της καμπίνας και χωρίς μηχανολογικά ή άλλα προβλήματα.

Τονίζω ότι αποτελεί πάγια διαβεβαίωση της διοίκησης του Δήμου ότι θα ανανεωθεί ο στόλος της Δημοτικής Συγκοινωνίας και μάλιστα από ίδια έσοδα (πχ διαφημίσεις, εισιτήρια κλπ), προς αποφυγή της αύξησης της ατμοσφαιρικής ρύπανσης και της ηχορρύπανσης. Πλην όμως, η πολυπόθητη ανανέωση δυστυχώς δεν έχει επέλθει ή τουλάχιστον όχι σε ικανοποιητικό βαθμό.

Με την επιφύλαξη να επανέλθω με νέα ερωτήματα κατόπιν αιτημάτων και καταγγελιών κατοίκων της πόλης μας,

παρακαλώ να απαντηθεί, πλέον των προηγούμενα τεθέντων ‒και μη απαντηθέντων‒ ερωτημάτων:

1) Πόσα οχήματα διαθέτει ο στόλος της Δημοτικής Συγκοινωνίας και τι ηλικίας είναι το καθένα από αυτά;

2) Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα της ανανέωσης του στόλου της Δημοτικής Συγκοινωνίας με νέα αθόρυβα και αντιρρυπαντικής τεχνολογίας;

3) Πόσα είναι τα έσοδα της Δημοτικής Συγκοινωνίας από εισιτήρια, διαφημίσεις και (αν υπάρχουν) άλλες πηγές;

4) Πόσα ήταν τα έσοδα αυτά ανά έτος από το 2010 μέχρι σήμερα;

5) Πού διατίθενται τα έσοδα αυτά;»

Ο κ. Δήμαρχος, απαντώντας, αρνήθηκε ότι υπήρξε ποτέ δέσμευση περί χρηματοδότησης της ανανέωσης του στόλου της δημοτικής συγκοινωνίας από τα έσοδά της (πχ έσοδα από εισιτήρια), καθώς τα έσοδα αυτά θα διετίθεντο μόνο για μείωση των υπέρογκων (5,5 εκ ευρώ το έτος 2007, όπως είπε) λειτουργικών της εξόδων (μισθοδοσία προσωπικού, συντήρηση λεωφορείων, κλπ).

Με τη δήλωσή του αυτή, ο κ. Δήμαρχος διέψευσε ευθέως τον κ. Ζήκο, ο οποίος παρόντος του κ. Πατούλη, την Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011, σε συνάντηση που είχαν με το ΔΣ του Περιβαλλοντικού Συλλόγου Κέντρου «Η   ΚΑΣΤΑΛΙΑ», έδωσε την εξής υπόσχεση, που είναι καταγεγραμμένη και στα πρακτικά των συνεδριάσεων του ανωτέρω σωματείου:

«Αρχής γενομένης από το 2011, θα αγοράζονται τρία λεωφορεία κάθε χρόνο. Τα χρήματα που απαιτούνται γι’αυτό, θα καλυφθούν από το αντίτιμο του εισιτηρίου που θα επιβληθεί»