Ερώτηση που υπέβαλα στο ΔΣ 7-11-2017 για τις κυκλοφοριακές μελέτες Πολυδρόσου και Παραδείσου Αμαρουσίου.

Ενώ οι κάτοικοι ζητούσαν οι κυκλοφοριακές μελέτες να περάσουν μαζί μια και οι δύο περιοχές αποτελούν ενιαία ενότητα, ο Δήμος αρνήθηκε. Σήμερα, η Αποκεντρωμένη δικαιώνει Πολυδροσιώτες και Παραδεισιώτες του Αμαρουσίου, αλλά η μελέτη του Παραδείσου, δεν φαίνεται ακόμα….

Μήπως θέλουν απλά να αποδεχτούν τις κυκλοφοριακές μελέτες του Μυτιληναίου και του ΕΧΣ για την νομιμοποίηση του MALL που αφορούν (και) στην περιοχή Παραδείσου;

 

Η ΕΡΩΤΗΣΗ

Η Κυκλοφοριακή Μελέτη Πολυδρόσου Αμαρουσίου ψηφίστηκε από το ΔΣ και μάλιστα ομόφωνα ήδη από τον Φεβρουάριο 2017.

Βέβαια, η μελέτη αυτή εκπονήθηκε όχι σύμφωνα με το αίτημα των κατοίκων σε ενιαία ενότητα με την ενιαία περιοχή του Παραδείσου, αλλά αντίθετα, σε ενιαία ενότητα με το Ν. Μαρούσι.
Πλην όμως, η μελέτη Πολυδρόσου Αμαρουσίου ακόμη δεν έχει εγκριθεί από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση καθότι ο φάκελλος που της εστάλη από το Δήμο κρίθηκε ανεπαρκής, με αποτέλεσμα να ζητηθεί στις 25.5.1997 μία σειρά συμπληρώσεων.

Απάντηση στο έγγραφο αυτό, ο Δήμος έδωσε δύο μήνες μετά (!) στις 24/7/2017, όπου αντί να υποβάλλει τα ζητούμενα από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση, δήλωσε είτε ότι τα έχει ήδη υποβάλει, είτε ότι δεν οφείλει να το πράξει.

Ερωτάται:
1) Έχει πεισθεί η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής από τις απαντήσεις του Δήμου, ώστε να εγκρίνει τη μελέτη; Αν όχι, τι σκοπεύει να πράξει ο Δήμος και σε κάθε περίπτωση ποιο το χρονοδιάγραμμα για την εφαρμογή της;

2) Ποια η θέση της Αποκεντρωμένης Διοίκησης σχετικά με την επιλογή του Δήμου να παραλείψει την περιοχή Παραδείσου από τη μελέτη;

3) Με δεδομένο ότι στο έγγραφό της η Αποκεντρωμένη Διοίκηση τονίζει ότι απαιτούνται συνολικές και όχι αποσπασματικές ρυθμίσεις σε ενιαίες περιοχές (όπως ο Παράδεισος σε σχέση με το Πολύδροσο) ποια η πρόθεση του Δήμου για τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις Παραδείσου; Σε ποιο στάδιο βρίσκεται η σχετική μελέτη; Ποια συνέπεια θα έχει για την εξέλιξη της κυκλοφοριακής μελέτης Πολυδρόσου η καθυστέρηση της έγκρισης της κυκλοφοριακής μελέτης Παραδείσου;

4) Το γεγονός ότι α) στον Παράδεισο γίνεται η επέκταση του κτιρίου Μυτιληναίου (για την οποία στο Μαρούσι δεν έγινε ποτέ Διαβούλευση) και για την οποία έχει ήδη συνταχθεί κυκλοφοριακή μελέτη, και ότι β) στις κυκλοφοριακές μελέτες του ΕΧΣ για τη νομιμοποίηση του MALL υπάρχουν προβλέψεις για την οδό Παραδείσου, σε συνδυασμό με την απραξία του Δήμου για την κυκλοφοριακή ρύθμιση της περιοχής έως σήμερα, μπορεί να οδηγήσει στην αποδοχή των προβλέψεων των ως άνω μελετών ως ρύθμιση της περιοχής; Θα μπορούσε, δηλαδή, η έγκριση των ως άνω κυκλοφοριακών μελετών (Μυτιληναίος, ΕΧΣ MALL) από τους αρμόδιους φορείς να επέχει θέση κυκλοφοριακής μελέτης για τον Παράδεισο, χωρίς να έχει λόγο το Μαρούσι και οι κάτοικοι της περιοχής;