Ο Δήμαρχος Αμαρουσίου, κ. Πατούλης, δια των εκάστοτε fake απαντώντων της επιλογής του, δείχνει για μία ακόμα φορά την χαμηλή ποιότητα του πολιτικού του λόγου.

Σε μία (μη) απάντηση με σεξιστικά υπονοούμενα, όπου οι δήθεν αρσενικοί κόκκορες αντιπαρατίθενται πολιτικά, ενώ οι θηλυκές κότες «κουρνιάζουν στο κοτέτσι», ο κ. Δήμαρχος, εκτός των άλλων, δείχνει να έχει υποστεί σύγχυση ως προς την έννοια της διεκδίκησης για την πόλη, αφού οι αντ’ αυτού απαντώντες χαρακτηρίζουν ως διεκδίκηση … την ανταλλαγή δελτίων τύπου!

Ο κάθε νοήμων Μαρουσιώτης είναι σε θέση να καταλαβαίνει πως η ποιότητα του επικεφαλής εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το βάθος της σκέψης και της τεκμηρίωσης των συνεργατών του.

Όμως, το σεξιστικό ύφος της ανακοίνωσης, δεν με εκπλήσσει:

Να θυμίσω αρχικά ότι ο ίδιος ο δήμαρχος και η παράταξή του, δεν πάει καιρός που κάλυψαν πολιτικά την αναβίωση του χουντικού συνθήματος «πατρίς – θρησκεία- οικογένεια» μέσα στα σχολεία. Ίσως  η κάλυψη αυτή τελικά, να μην αφορούσε την πίστη στους θεσμούς και τα ιδανικά ανεξαρτήτως διατυπώσεων, όπως μας είπαν για να δικαιολογηθούν, αλλά στην διατήρηση της δυνατότητας των συγκεκριμένων συνεργατών του κ. Πατούλη να υπογράφουν  τέτοιου είδους ανακοινώσεις, που μόνο δημοκρατικές δεν είναι.

Να θυμίσω επίσης, ότι ως δήμαρχος απέφυγε να καταδικάσει την δραστηριοποίηση της Χρυσής Αυγής στην πόλη μας, ίσως επειδή δεν αποκλείεται κάποιοι από τους συνεργάτες του, ίσως και αυτοί που πρόθυμα υπογράφουν ανακοινώσεις τέτοιου είδους, να την συμπαθούν ή ακόμα και να διατηρούν εκλογικές σχέσεις με αυτήν. Είναι γνωστό ότι ο σεξισμός είναι έκφανση του φασισμού.

Θυμίζω, τέλος, στους fake υπογράφοντες, στους συντάκτες και στον «ηθικό αυτουργό» της ανακοίνωσης, κ. Δήμαρχο, υπό την ιδιότητά του ως επικεφαλής και εγκρίναντα αυτήν (δια της ανάρτησής της στον επίσημο ιστότοπο του Δήμου), ότι εκτός από τους κόκκορες και τις κότες, υπάρχει και η κατηγορία της «κότας λειράτης» που αφορά όλους εκείνους που -παριστάνοντας τους γενναίους κόκκορες- φωνασκούν, ξιφουλκούν, υβρίζουν, προσβάλλουν και γενικά ωρύονται, όταν στο πεδίο της ουσιαστικής πολιτικής αντιπαράθεσης στέκουν αδρανείς και σιωπηλοί.